.

Saknar oss!

Kom på att jag inte uppdaterat ordentligt på länge!
Mazetti skadade sig i mars och är nu betäckt och dräktig med überfina Canterbury! :D Hon är dessutom först i Sverige att bli dräktig med honom! Så i slutet på mars kan jag titulera mig uppfödare av Sveriges första Canterbury-föl! :P
Nu är Mazetti fräsch efter skadan och ibland lufsar hon med på skogsturer med unghästen annars är det fölmärr i gröngräset som gäller!
Men det är fruktansvärt vad jag saknar att träna och tävla på riktigt! Att rida 3-åring är inte ens i närheten, trots att det ändå går så himla bra med Dakar... Jag märker nu att om jag inte är igång och tävlar så har jag ingen motivation alls att rida och hålla på. Att bara lufsa runt i skogen utan några mål att försöka nå kan kvitta. Så jag längtar till nästa sommar då vi är på tävlingsbanorna igen, hon och jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: