.

Sommar och snart semester!

Gud så gött med värme igen, den var verkligen efterlängtad! :D
Förmiddagen har spenderats med familjen, matlagning och jordgubbspaj med glass. Från klockan 14 har jag och Alvida varit i Marieberg och shoppat loss inför italien den 15 juli! :D Det är jag, Alvida och tre (ev fyra) kompisar till som åker iväg i 9 dagar. Ska bli sååå skönt och grymt kul! :))
Vi kommer bo första natten i Rom och sen tar vi tåget ner till Amalfikusten från lördag-lördag och checkar in i lägenheten i Amalfi. Sen sista natten till söndagen den 24 så sover vi i Rom innan vi åker hem igen :)
Nu på kvällskvisten blev det trots allt ett styrke/konditions-pass och hade tänkt att ge mig ut på en promenad, men ser nu att klockan blivit rätt mkt. Trodde inte att jag skulle orka träna när det är så varmt men det gick! Svettigt kan jag lova! ;)
Nu ska jag häva i mig en proteindrink och sen försöka sova.
¨
Det börjar synas lite resultat av allt slit med hantlarna.. ;)

Kommentarer
Postat av: REBBAN

ne jag ville bara prova jag tror det är bättre att hålla sig till vanlig kost istället för att ta till en massa pulver piller osv .

Å sen smakar den skit haha . kram

2011-06-28 @ 23:49:49
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: