.

Jobbar på för fullt!

Jag jobbar för fullt med önskeinlägget om cardioträning. Men det är en hel del att skriva för att få med så mycket som jag vill. Så fortsätt att ha tålamod och passa på att fråga om det är något ni undrar! :)

 

Dakar fick på sig sin tappsko idag och efter det tog vi en sväng i skogen. Jag hade honom i grimskaft och tränade idag på att få honom att springa ordentligt bredvid mig. Tidigare har han blivit livrädd så fort jag börjat springa så då har han tvärstannatx) Men idag hade jag med mig ett dressyrspö som jag petade honom med på baken varje gång jag smackade till och efter ett tag så fattade han! :) Han skötte sig jättebra sen!

 

Mazetti fick också gå en tur i skogen och även hon utan sadel. Men hon gick i töm istället. Hon är så rolig att tömköra för hon fullkomligt ÄLSKAR det och jobbar på så himla bra med massor av energi! Började så smått att få henne att flytta i sidleds och hon till och med trampade på stället korta stunder! :') Älsk <3

Idag är det vilodag för min del. I alla fall ingen styrka eller cardio, jag sprang ju en hel del med båda hästarna så lite har jag ändå rört mig idag ;)

Jag har suttit en bra stund med det kommande cardio-inlägget men lämnar det för ikväll :) Jag jobbar imorgon men ska försöka hinna med att skriva klart det innan jag börjar! Det var inte meningen att det skulle ta sån tid att få klart det men allt går tyvärr inte alltid som planerat, hoppas ni har överseende med det!

 

Ta hand om er! :)

Tvillingpojkar på jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Fjongen

Gud vad söta! :D

2011-03-08 @ 17:33:00
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: