.

Kvälls-mellanmål

Matschemat sprack idag och det blev en sen lunch.
Så då var jag inte hungrig på ett tag så då blev det ett kvälls-mellanmål för en liten stund sedan istället :)
Jordgubbs- och Hallon-smoothie med vanilj youghurt, lite fullkornsflingor och ett Digestive-kex i botten :)
Yummy!

Dakar skötte sig skapligt idag, var väldigt trotsig i början av passet, vilket resulterade i ett bocksprång och ett fritt fall för mig x)
Det är välrdens nybörjar avsittning, men det bjuder jag på! xP
Efter det fick jag säga till honom på skarpen för han bråkade lite när jag kommit upp igen. Sen skötte han sig jättebra! :)
Filmen idag är inte OK, men bättre än den förra iaf... -_-
Mamma som filmare = NOPE!
Men men.. Här är den iaf :)
Nu ska jag gå och lägga mig!
Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: