.

Mariestad på söndag :)

Japp, dags för tävling på söndag!

Första för iår faktiskt! :O Jag har haft oturen att jobba de helger det har varit tävlingar i länet innan så jag har inte kunnat komma ut än... Men på söndag åker jag ner till Mariestad. Är anmäld till 110 än så länge och hoppas på att pengarna jag fört över tillTDB förs över ikväll, annars efteranmäler jag mig till 120 på söndag :)

Jag kom precis hem ifrån morgonpasset på jobbet och ska nu ut och trimma Mazetti på gärdet innan jag ska tillbaka till jobbet till halv två. Dessutom har jag lite grejer att tvätta och packa iordning till i helgen så det är bäst att sätta fart :)

Sol idag gör att allt går mycket lättare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: