.

Mycket energi idag!

Jisses vad mycket energi jag har idag!

Ett riktigt tufft styrkepass avklarat och det känns Wonderfull! :D Täntke göra ett pass ikväll också men lite lugnare med mer cardio och rörlighet :)

Snart kommer Sandra förbi och provar westernsadel på Mazetti och för er som undrar varför jag ska ha det på min hoppehäst så kan jag säga att jag alltid har varit intresserad och fascinerad av western. Men jag har inga planer på att "omvända" Mazetti till Western, nej, men jag kanske lånar en W-sadel som jag har när jag rider ut eller liknande. Plus att jag tänkte prata ihop mig med syrran om att ta en w-häst på foder över sommaren. Får se hur det går...

 

Men i alla fall så VET jag att Mazetti skulle vara så JÄKLA snygg i Western-outfit! ;) Bilder kommer sen! Synd bara att det pissar ner från himlen just nu.. :/

 

Ha det bra så länge och jag hoppas att ni har bättre väder än mig... :)

 

Föreställ er med Westernsadel, träns och bred läderbrösta ;) Mumma! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: