.

Progress?

Förbild: 7 februari, en vecka efter att jag började träna regelbundet och mer intenstivt...

Uppföljningsbild: 1 mars, lite skillnad är det allt... ;)

 

Mars månad: Störst fokus kommer att ligga på armar och mage, ryggen kommer enbart underhållas. Mitt största problem just nu är kosten, som jag ändå tycker att jag har rätt stor koll på, men det är, for sure, en riktig djungel med alla kalorier! Som det ser ut nu så äter jag ungefär var fjärde timme för att hålla metabolismen igång;

Frukost: 08:00

Lunch: 12:00-13:00 (Vanligtvis en sallad eller något lätt)

Mellanmål: 15:00 (Någon frukt eller liknande)

Middag: 19:00

Så på det planet har jag koll. Det svåra är att veta hur mycket och vad att äta för att hitta en bra balans. Framförallt är det inte lätt att avgöra hur mycket en portion innehåller i kalorierprotein, fett och kolhydrater.

Någon som har ett bra tips när det gäller det sista? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: