.

Styrka/Cardio igårkväll :)

Halloj!

 

Gårdagen igår var väldigt hektisk! Jag var inte hemma förrän vid åtta efter jobbet, och skulle dessutom upp och jobba imorse vid 4:00, så jag orkade inte starta datorn ens!

Det blev äntligen ett efterlängtat styrke/cardio-pass igår! :D Har vilat sedan i måndags så det kändes skönt att köra igen! Det blev mycket biceps/triceps, mage och rygg, plus lite ben. De program jag kör går mer eller mindre igenom hela kroppen varje pass, men inte lika intensivt på alla muskelgrupper dock. Det är ju inte bra att anstränga dem för ofta! Men man är riktigt slut efter ett pass på ca 40 min! :P

Men det är riktigt skönt!

Jag kom hem från jobbet för "tre kvartar" sedan och ska sova en stund och laga lite mat innan det är dags att jobba igen vid halv två. Jag fixade stallet så fort jag kom hem och vattnade hästarna i hagen, så nu är det bara att plocka in dem ikväll när jag är hemma runt sju :)

Senare ikväll blir det att åka in till Puben och lyssna på en tjej som trubadurarAnnis. Hon är himla bra! :) Jag drar med migSandra från jobbet och ser framemot en kväll med mycket skitsnack om allt mellan himmel och jord! ;)

Nu är det bäst att jag slumrar en stund så jag orkar jobba senare!

Ta hand om er och är det något ni undrar så Fråga!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: